donderdag 10 mei 2012

bij de cardio

Bij de cardio was alles normaal. Ben aan 200 watt geraakt en dan werd ik kortademig. Moet wel eens langsgaan bij een longarts om mijn asthma wat onder controle te houden, zei hij. Intussen fiets terug, fietstassen gekregen van de kinderen, regenhoes aangekomen... Nog 11 dagen. Ga me nu wat bezighouden met mijn noteboek en er eens bij Oumar mee gaan om alles op punt te stellen. Zit wat in de knoei met lektuur. Ik ging Kierkegaard meenemen, maar zijn "vrijheid en angst" dat ik in Torremolinos las, heeft me wat ontgoocheld. Veel stoa vind ik, met parameters die mij absoluut niet exclusief lijken om te komen tot de tweede dimensie van zijn ethiek. Ik moet dus absoluut wat anders vinden. Max Wildiers? Ja, maar welk werk? 't Is dat ik niet zo direct weet aan wie raad vragen. Ook daarvoor heb ik dus nog 11 dagen! 

1 opmerking:

  1. Wilde dat ik je kon helpen, maar jij geeft me meestal mijn 'te lezen' lijst door. :)

    BeantwoordenVerwijderen