maandag 21 mei 2012

Dag 1 : Kortenberg - Deux Acren. 75,15 km

...waarvan 5 km te voet! goed op tijd vertrokken vanmorgen, lekker gereden door de regen, en in Lembeek platgevallen.No prob: wiel eraf, nieuwe binnenband erop en (nieuwe) pomp in f...drie stukken gebroken. Niets of niemand in de buurt, dus langs de vaart te voet naar Halle, op zoek naar fietsenmaker. Eentje dicht, tweede ronduit geniaal: de Spaak. Heeft me direct geholpen.  Ben hier aangekomen om 15u30, dus ging dat nog goed door het golvend en winderig landschap. En nu is mijn telefoon kapot, dood, gedaan. En dat allemaal omdat ik de Hand van Fatima, de talisman die Els me gisterenavond meegaf, vergeten ben? In elk geval, Klo komt straks met mij eten en ze brengt de Hand én een telefoon mee. Morgen zou ik graag in Cambrai geraken. Iets meer dan 100 km, en ik had mezelf  beloofd niet meer dan 70 km per dag te doen. We zien wel. Ik heb gewoon geen zin om in een bled te slapen, maar 104 km is wat overmoedig vrees ik.

2 opmerkingen:

  1. Ja een keer Lembeek/Halle voorbij en je weer veilig de Hand van Fatima in je broekzak steken hebt kan je weer voort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat het een beproeving ging worden wisten we, maar nu al...

    Hoop dat t je de rest van de reis wat beter meezit!
    Fiets ze!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen