maandag 28 mei 2012

Dag 8: Chartres - Rocheux : 91 km

Redelijk lange trip, maar het ging goed. Ben gaan lunchen na 70 km, een vol menuutje met sint jacobsschelpennatuurlijk, maar ook steakje en mousse van chocolade. Een kleine twee uur uitgerust aan tafel, en dat heeft veel deugd gedaan. Zit nu op een kasteel. Amai, je moet maar de foto's zien. Intussen ook weer wat Nederlanders tegengekomen die naar Santiago reden. Steeds plezante ontmoetingen. Ikzelf voel me niet eenzaam. Het land blijft zeer mooi, de inspanning de moeite, de vreugde om een klim die goed genomen is ook, en zo groeit het vertrouwen voor wanneer de Pyreneeën gaan opdoemen; Maar dat duurt nog een eind. Over een paar dagen zal Klo er zijn, maar dan niet in Tours zoals voorzien, maar een heel eind daarvandaan. Ik zal op tien dagen 700 km gedaan hebben. Allicht meer, want ik zie me eigenlijk niet een hele dag in Tours blijven... On verra. Ik zend nog een paar foto's: van Chartres, van onderweg en van dit kasteel en mijn salon (hmmm!)

2 opmerkingen:

  1. Nu al een week onderweg en reeds 605 km gedaan. Niet slecht. Dat is dan ong. 75km/dag. Je zal vroeger toekomen als je zo voort doet. Je niet forceren hè. Alhoewel het ontbreekt je op tijd en stond ook niet aan deugdzame ontspanning en ontmoetingen. Goed. Doe zo voort en nog veel plezier en moed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Herman, geweldig goed bezig. Fietsen is een zaligheid, niet? Ik volg je al de hele week, eerst vanuit Straatsburg en dit lange zonnige weekend vanuit Bomal nabij Durbuy waar we een fietsweekend met vrienden planden. Toch ook een kleine 200 km gemaald! Het kasteel van Leonardo i eht de moeite waard. Katrin en ik bezochten het ook toen we op weg waren naar Tours.

    BeantwoordenVerwijderen