vrijdag 11 mei 2012

Wildiers gevonden!

Tja, 'k had het kunnen weten: mijn vader heeft omzeggens alles van Max Wildiers. Heb dus hét standaardwerk mee, "kosmologie in de westerse cultuur". Ook wel "de vijf vreugden van de geest". Wildiers is zeer leesbaar, bijzonder goed gedokumenteerd en zeer gebonden aan de actuele wereld. Bon, ook dat is dus klaar. Morgen eens mijn reistassen proberen, en dan ga ik beginnen bagage klaarleggen, eventueel lijstje opstellen. Mijn notebook is ook ok, en ik heb zelfs Oumar niet nodig gehad! Nu nog een tuinier vinden want anders wordt het hier een wildernis. En wat nog? Zullen we zien. Mocht ik iets echt missen, dan kan Klo het nog meebrengen naar Tours, na 600 kilometer. Dan blijven er maar 1700 meer te doen. Amai. 'k Zal toch ook maar een gatzalfje klaarleggen, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten