vrijdag 25 mei 2012

Dag 5 Compiègne - Méru: 72 km

Oeps, de vier klimmen waren er eigenlijk zes. Gezweet, maar gedaan! Voel me nu een pak geruster, want ik was werkelijk niet zeker dat ik die beklimmingen zou aankunnen (eentje van drie kilometer met 7%). Enfin, ik ben hier dus weer veel vroeger dan verwacht, maar mijn gastheer van de chambres d'hote vond dit niet erg. Ik lig hier in een bloementuin, een oase van rust. Vandaag ook twee Limburgers tegengekomen die op weg zijn. Samen colatje gepakt (geen pintjes, zoniet pap in de benen). Vanmorgen heb ik de baas wakker gemaakt om zeven uur. Ik wilde per se direct weg: het was nog fris, geen verkeer in de stad, en ik had geen zin in ontbijt. Dat ga ik in hotels ook niet meer nemen: die vragen daar 10 € voor, en ik neem er ocharme een croissantje met een tasje café au lait. Nu ga ik het museum du nacre bezoeken. Heb tijd, en zo kruip ik nog effe op de fiets. Is een paar kilometer van hier. En voor vanavond raadt hij mij een lekkere Marokkaan aan. Doen!

2 opmerkingen:

  1. ah eindelijk een foto van u te zien, wel maar een schaduw, enfin 't is toch al dat :-)
    Mooie beelden zeg, straalt rust uit...
    Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amiiiiiiiiiiiiii als jij zo blijft verder doen zal je dan toch vroeger aankomen dan voorzien, wij zijn blij dat alles goed meevalt.Vergeet geen appelsientje s'morgens dat bevat veel vitaminekes.
    Doe zo verder en op naar de volgende dag vol moed!!!!

    BeantwoordenVerwijderen