zondag 27 mei 2012

Dag 7 Epône - Chartres : 76 km

Na de lunch in Maintenon, hier aangekomen tegen twee uur. Goed gereden, maar het terrein was ook niet zo moeilijk: enkel één ietwat bijtende helling van 5% gedurende een paar kilometer, maar voorts zacht golvend. Maar eerst een fotootje van deze morgen, van mijn gastheren Denise en Olivier. Nou, misschien voor straks dat fotootje, want hij wil niet laden. Slechte verbinding? Who knows. Een grotere rommel dan daar heb ik nooit gezien, een absolute chaos, en Denise die van het ene naar het andere sloft. Een oude hoeve, en kamers overal. Ik lag achter het waskot in een "chambre d'étudiant". Ook 's avonds daar mee aangeschoven. Goed volk, maar ze willen weg naar Tanger omdat ze denken daar beter rond te komen met hun mager pensioentje. Zij probeert het huis van haar ouders te verkopen, maar het lukt niet, want het ligt vlak op een hoofdweg. Moest wel, want generaties lang waren haar voorouders smeden die de paarden besloegen. Ongelukkig zijn ze niet, maar  toch bezorgd over de toekomst met een héél karig inkomen.
Ook afscheid genomen van Ernst en Bep. Misschien kom ik die nog wel tegen, want de drie volgende dagen doe ik weer wat kalmer aan, anders ben in in Tours vóór Klo terug is uit Barcelona! Dus dat wordt overnachten in Chateaudun en in Vendome. Toch wel telkens een goede 50 km. Niet veel, maar allicht en hopelijk genoeg om de conditie er wat in te houden, en te verbeteren.
Foto's opladen lukt niet. Bijzonder traag. Ik heb ook zeer zwak internetsignaal. Straks of morgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten